مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-02اقتصادي

با اتکا به ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال گام برمی داریم


تلاش می کنیم تا در شرایطی که با تحریم های بین المللی روبرو هستیم با اتکا به ظرفیت و توانمندی در بخش های مختلف کمبودها را جبران و در جهت ایجاد اشتغال گام برداریم.

- ایسنا/اصفهان معاون وزیر صمت گفت: تلاش می کنیم تا در شرایطی که با تحریم های بین المللی روبرو هستیم با اتکا به ظرفیت و توانمندی در بخش های مختلف کمبودها را جبران و در جهت ایجاد اشتغال گام برداریم.

محسن صالحی نیا، امروز (پنجشنبه-12 تیر ماه) در مراسم بهره برداری از ساختمان اداری- نگهبانی- پروژه گازرسانی و شبکه روشنایی شهرک صنعتی شهرستان چادگان که با اعتبار 30 میلیارد ریالی احداث شده، اظهار کرد: 830 شهرک صنعتی در کشور در حالِ بهره برداری است که شامل شهرک های بزرگ و کوچک، نواحی صنعتی و واحدهای تولیدی می شود.

وی افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری، سال جهش تولید نامگذاری شد و شاخص هایی براساس استقرار صنعت و تولید تحت عنوان این نام در نظر گرفته شده است.

صالحی نیا ادامه داد: طی سال های متمادی شعار سال تحت عنوان تولید و رونق تولید نامگذاری شد که این مهم گویای این است که باید نسبت به ایجاد اشتغال و ارزش افزوده و صنایع مختلف و ظرفیت های منطقه ای معطوف شویم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، افزود: باید با این شرایط کشور در راستای برنامه های اقتصادی و به منظور ایجاد ارزش افزوده، اشتغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اتکا به ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال گام برمی داریم

با اتکا به ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال گام برمی داریم