مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-02اقتصادي

غرفه سازی دکوراسیون داخلی طراحی سایت و سئو


شرکت «ایده طراحان کندو» به عنوان طراح و مجری غرفه های نمایشگاهی درتهران وشهرستان هاونمایشگاه های خارج ازکشور مشغول فعالیت است.

- تهران- شرکت ایده طراحان کندو به عنوان طراح و مجری غرفه های نمایشگاهی درتهران وشهرستان هاونمایشگاه های خارج ازکشور مشغول فعالیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شرکت ایده طراحان کندو؛به عنوان طراح و مجری غرفه های نمایشگاهی درتهران وشهرستان هاونمایشگاه های خارج ازکشوروبادارابودن گرید غرفه سازی از شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی با سابقه درخشان در زمینه برپایی غرفه و فعالیت های نمایشگاهی مشغول به فعالیت است.

طراحان کندو با دارا بودن کارگاه اختصاصی و تجهیزات مدرن ساخت غرفه و پرسنل متخصص ، خدمات مربوطه را با بالا ترین کیفیت ، کوتاه ترین زمان و هزینه تمام شده مناسب ارائه نموده است و در زمینه ارائه خدمات ذیل اعلام آمادگی میکند.

شماره تماس مشاوره: 44962501 _ 09125835953 اصول غرفه سازی در طراحی غرفه نمایشگاهی ،باید برای ریزترین نکات و نیازهای غرفه داران راه حل های مناسب در نظر گرفت؛که هم از نظر کاربردی بودن جلب رضایت نماید و هم از نظر بصری جذاب و به روز باشد.

ایده طراحان کندو با درک نیاز غرفه داران وبا خلاقیت در طراحی خاص،سعی در غرفه سازی ساخت غرفه هایی دارد که بتواند رضایت کامل مشتریان را در سطح بالا جلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرفه سازی دکوراسیون داخلی طراحی سایت و سئو

غرفه سازی دکوراسیون داخلی طراحی سایت و سئو