مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-02بين الملل

نوری مالکی جزییات سقوط موصل را افشا کرد


نوری مالکی امروز (پنج شنبه) جزییات سقوط موصل به دست داعش را افشا کرد و افزود، طرف آمریکایی به عراق جهت تحقق پیروزی در برابر عناصر تروریستی پاسخی نداد.

- نوری مالکی امروز (پنج شنبه) جزییات سقوط موصل به دست داعش را افشا کرد و افزود، طرف آمریکایی به عراق جهت تحقق پیروزی در برابر عناصر تروریستی پاسخی نداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوری مالکی، نخست وزیر پیشین عراق در گفت وگو با خبرگزاری المعلومه تاکید کرد، سقوط موصل به دست داعش با توطئه داخلی ارتش عراق یعنی خروج نیروها و عدم مقابله با هر تلاش گروه های تروریستی و عدم ایستادگی در مقابل آنها رخ داد.

مالکی افزود: میادین تحصن ها تبدیل به پادگان های مملو از سلاح همزمان با بحران سوریه شده بودند در حالی که همه منتظر سقوط نظام اسد به دست النصره و داعش بودند تا بعد از سقوط دمشق، عناصر تروریستی وارد عراق شوند و قدرت را در بغداد هم ساقط کنند.

نخست وزیر پیشین عراق تاکید کرد: واشنگتن به هیئت عراقی اطلاع داد که سلاحی به عراق برای مقابله با داعش تا زمانی که مالکی در قدرت است، نمی دهد در حالی که ایران و روسیه درهای انبارهای تسلیحاتی شان را برای یاری به ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی باز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری مالکی جزییات سقوط موصل را افشا کرد

نوری مالکی جزییات سقوط موصل را افشا کرد