مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-02سياسي

تعطیلی موسسات قرآنی در ایام کرونا ُآسیب های زیادی زده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: تعطیلی موسسات قرآنی پس از انتشار ویروس کرونا آسیب های مالی زیادی به صاحبان موسسات و تداوم فعالیتهای قرآنی وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد زهرایی در یکصد و نهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان که روز پنجشنبه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، جمالی پور استاندار و مدیران دستگاه های فرهنگی در شبستان امیر المومنین (ع) مسجدالنبی برگزار شد، اظهارداشت: در برخی موارد آمارهایی که در رابطه با فعالیت های قرآنی ارائه می شود، واقعی نیست و باید نظارتی در این امر از سوی متولیان امور قرآنی صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: برگزاری نشست هایی با حضور نمایندگان نهادهای فرهنگی از جمله ارشاد اسلامی، اوقاف می تواند به فعالیتهای قرآنی توسعه بخشد.

حجت الاسلام زهرایی عنوان کرد: یکی از کارها و برنامه های جدی در اداره تبلیغات اسلامی تشکیل اتاق همکاری است که در نشست با نمایندگان ادارات مختلف مسائل قرآنی، فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی را بررسی کنیم.

وی به اهمیت استفاده از فناوری نوین در امر تبلیغات اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که در روزهای شیوع کرونا مورد توجه مسئولان قرار گرفت بهره گیریه از ظرفیت فناوری نوین و فضای مجازی بود تا فعالیتها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی موسسات قرآنی در ایام کرونا ُآسیب های زیادی زده است

تعطیلی موسسات قرآنی در ایام کرونا ُآسیب های زیادی زده است