مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-02سياسي

میدان پگاه در ورودی شهر گلپایگان نیاز به آزاد سازی دارد


رییس شورای اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: میدان پگاه در ورودی شهر گلپایگان به دلیل نواقص و پیچیدگی ها سبب سردرگمی رانندگان می شود که نیاز به آزاد سازی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود اسکندری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اسلامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: بزرگترین مشکل شهرستان گلپایگان بحث کمیسیون ها است، اگر اعضای این کمیسیون ماده پنج استان در برنامه های شهرداری و شوراهای سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و شوراها حضور پیدا کنند به جای مخالفت، کمک خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در گلپایگان با عدم همکاری برخی مسئولین و پیچ و خم های اداری سرمایه گذاران از مسیر ناامید می شوند، در صورتی که اگر از سرمایه گذار استقبال شود فعالیت های اقتصادی و گردشگری از دست نخواهد رفت.

رییس شورای اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: گلپایگان با دارا بودن دو سد مهم، یک شهر توریستی حساب می شود و در سال های آینده پیشرفت بهتری خواهد کرد که خواستاریم برای دفاع از سرمایه گذاران یک تیم تشکیل شود.

میدان پگاه در مسیر ورودی شهر گلپایگان نیاز به آزاد سازی دارد وی بیان داشت: میدان پگاه در ورودی شهر گلپایگان قرار دارد، اما مسیر اطراف این میدان به دلیل نواقص و پیچیدگی ها سبب سردرگمی رانندگان در هنگام شب و همچنین بروز تصادفات جانی شده است که نیاز به آزاد سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان پگاه در ورودی شهر گلپایگان نیاز به آزاد سازی دارد

میدان پگاه در ورودی شهر گلپایگان نیاز به آزاد سازی دارد