مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-02سياسي

تشکیل کمیته ای برای شناسایی و واگذاری اموال مازاد دولتی در همدان


استاندار همدان از تشکیل کمیته ای برای شناسایی و واگذاری اموال و املاک مازاد دولتی در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید سعید شاهرخی استاندار همدان ظهر پنج شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان گفت: استان همدان با وحدت و همدلی تمام مجموعه ها در مسیر پیشرفت قرار دارد.

وی با بیان اینکه سطح توقع مردم بسیار پایین است اما نمی دانم چرا مدیران آنها را نمی بینند تا مشکلاتشان را حل کنند، افزود: در دوره قبل مجلس با همکاری نمایندگان یک هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری برای استان همدان مصوب شد که امروز کارها در حال انجام است.

72 پروژه ملی در استان همدان در حال اجرا است استاندار همدان با بیان اینکه 72 پروژه ملی در استان همدان در حال اجرا است که با تکمیل و بهره برداری از آنها یک حرکت اساسی در راستای توسعه استان همدان صورت می گیرد، گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت است و همه مدیران باید این موضوع مهم را در اولویت قرار دهند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه اجرای قطار شهری همدان با همکاری دولت و مجلس به نتیجه رسید، گفت: در سال پایانی دولت مصمم هستیم بهتر از گذشته خدمت به مردم را پیگیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه 97 درصد مدیران استان همدان در زمینه توسعه استان همدان پرتلاش و کارآمد هستند و باید سایر مدیران تلاش خود را بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ای برای شناسایی و واگذاری اموال مازاد دولتی در همدان

تشکیل کمیته ای برای شناسایی و واگذاری اموال مازاد دولتی در همدان