مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 13:202020-07-02اجتماعي

مصاحبه تخصصی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان بویراحمد برگزار شد


معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش وپرورش شهرستان بویراحمد از برگزاری مصاحبه تخصصی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در این شهرستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سالم جانی پور با اشاره به اینکه پروژه فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس با هدف استقرار شایسته سالاری در انتخاب نیروی انسانی برای تصدی مدیریت واحدهای آموزشی برگزار می شود، بیان کرد:  مرحله اول این آزمون در26 خرداد ماه در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شهرستان بویراحمد به صورت الکترونیکی برگزار شد.

وی افزود: در آزمون مرحله اول 203 نفر متقاضی مدیریت واحدهای آموزشی در سه مقطع تحصیلی در این شهرستان بودند  که 73 نفر از شرکت کنندگان که 60 درصد نمره آزمون را کسب کردند به مرحله مصاحبه تخصصی راه پیدا کردند.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش وپرورش شهرستان بویراحمد در ادامه گفت: مصاحبه تخصصی دارای 400 امتیاز است که این مصاحبه در سه بخش شایستگی های شخصیتی و روانشناختی فرد، آشنایی با مقررات و آیین نامه ها و مدیریت و برنامه ریزی است.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته از 73 نفر از دعوت شدگان به مرحله مصاحبه تخصصی  مقاطع مختلف در شهرستان بویراحمد به عمل آمد خاطرنشان کرد: شرکت کنندگانی که در مجموع آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی بیشترین امتیاز را کسب نموده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاحبه تخصصی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان بویراحمد برگزار شد

مصاحبه تخصصی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان بویراحمد برگزار شد