مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 14:452020-07-02سياسي

دارای سرچشمه 3 رودخانه مهم کشور هستیم، اما آب آشامیدنی نداریم


نماینده مردم فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با اینکه در مجاورت سد زاینده رود هستیم و شهرستان های حوزه انتخابیه بنده سرچشمه زاینده رود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین محمدصالحی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چادگان اظهار داشت: نباید دولت و مجلس در تعارض با یکدیگر قرار بگیرند و باید در صدد رفع مشکلات مردم قرار بگیرند و در زمان باقی مانده یکساله تا پایان دولت نیز باید تعامل با مجلس صورت بگیرد.

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای  با انتقاد از مشکل آب شرب در منطقه گفت: با اینکه در مجاورت سد زاینده رود هستیم و شهرستان های حوزه انتخابیه بنده سرچشمه زاینده رود، دز و کارون هستند، اما در هیچ نقطه این 4 شهرستان آب شرب پایدار وجود ندارد و به بسیاری از روستاهای این شهرستان ها با تانکر آب رسانی می شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی زیادی در حوزه راه های روستایی داریم، ادامه داد: چادگان مشکل کمبود امکانات بیماران دیالیزی دارد که در این راستا نیاز به دستگاه هواساز برای رفع نگرانی بیماران دیالیزی وجود دارد.

محمدصالحی با بیان اینکه مردم از آب منطقه ای شاکی هستند، گفت: مردم بی عدالتی آب منطقه ای در عدم اجرای قانون را تاب نخواهند آورد و اگر قرار است قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارای سرچشمه 3 رودخانه مهم کشور هستیم، اما آب آشامیدنی نداریم

دارای سرچشمه 3 رودخانه مهم کشور هستیم، اما آب آشامیدنی نداریم