مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 23:252020-07-02بين الملل

نشست سران کنگره آمریکا با رؤسای نهادهای اطلاعاتی پیرامون روسیه


رؤسای «سازمان اطلاعات مرکزی» و «آژانس امنیت ملی» آمریکا در نشستی با حضور مقامات بلندپایه کنگره، اطلاعاتی در خصوص جایزه ادعایی روسیه برای کشتار نظامیان آمریکا در خاک افغانستان ارائه کردند.

- رؤسای سازمان اطلاعات مرکزی و آژانس امنیت ملی آمریکا در نشستی با حضور مقامات بلندپایه کنگره، اطلاعاتی در خصوص جایزه ادعایی روسیه برای کشتار نظامیان آمریکا در خاک افغانستان ارائه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جینا هاسپل رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و پل ناکاسون مدیر آژانس امنیت ملی این کشور روز پنج شنبه جهت ارائه اطلاعاتی در خصوص جایزه ادعایی مسکو برای کشتار نظامیان آمریکا در خاک افغانستان، در عمارت کنگره با رهبران مجالس نمایندگان و سنا یک نشست اطلاع رسانی برگزار کردند.

شایان ذکر است که با افزایش تقاضا برای وضع تحریمهای جدید علیه روسیه، این مقامات اطلاعاتی آمریکا برای ارائه توضیحات در خصوص این موضوع از سوی اعضای هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه تحت فشار قرار گرفته اند.

گفتنی است رسانه های خبری آمریکا به تازگی گزارشی منتشر کرده اند مبنی بر آنکه نهادهای اطلاعاتی این کشور در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده اند که ارتش روسیه به وابستگان نظامی طالبان برای کشتن نظامیان آمریکا و نیروهای ائتلاف در خاک افغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست سران کنگره آمریکا با رؤسای نهادهای اطلاعاتی پیرامون روسیه

نشست سران کنگره آمریکا با رؤسای نهادهای اطلاعاتی پیرامون روسیه