مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 02:052020-07-02سياسي

تامین روشنایی و استقرار نگهبان در بوستانهای قزوین ضروری است


با تامین روشنایی همه بوستانها و استقرار پلیس و نگهبان در این مراکز می توان زمینه حضور خانواده های بیشتری را در پارکهای شهری مهیا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدیه قافله باشی در دومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم خاص استان قزوین که عصر پنجشنبه در محل دادستانی قزوین برگزار شد اظهار داشت: در قزوین فقر فضای سبز داریم و سرانه های ما در این بخش پایین تر از استانداردها است.

قافله باشی تصریح کرد: شورا و شهرداری در ایجاد بوستان برای افزایش نشاط و شادابی مردم جدی است و با همه محدودیت های اعتباری تلاش می کند با توزیع عادلانه امکانات بویژه در مناطق جنوبی شهر نیازهای مردم به فضای سبز و مراکز فرهنگی و بوستان را تأمین کند.

عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد: حضور افراد ناموجه در بوستان ها و ایجاد مشکل برای خانواده از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و خاموشی برخی بوستان ها دلیل اصلی بروز نا امنی در پارک ها نیست زیرا در برخی بوستان های مرکز شهر که روشنایی کامل است نیز این مسائل دیده می شود.

وی یادآور شد: اگر بخواهیم با موانع U شکل ورودی پارک ها را محدود کنیم برای معلولان و نابینایان این دسترسی سخت شده و مشکلات دیگری ایجاد می شود و این کار هم نمی تواند چاره کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین روشنایی و استقرار نگهبان در بوستانهای قزوین ضروری است

تامین روشنایی و استقرار نگهبان در بوستانهای قزوین ضروری است