مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-03سياسي

توجه به اقتصاد و معیشت مردم اولویت امروز جامعه است


رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: امروز مسئله اولویت دار کشور اقتصاد و معیشت مردم است که باید توجه همگان به این موضوع باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر کریمی در نشست با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: در مجلس دهم بیش از 105 نفر در فراکسیون امید، 75 نفر هم مستقلین و 110 نفر فراکسیون ولایی بودند این در حالی است که در این دوره 219 نماینده اصولگرای انقلابی، 37 نفر مستقلین و 20 نماینده هم اصلاح طلب هستند.

وی افزود :11 نفر به دور دوم رفته و 3 نفر که فوت یا بازمانده از ورود به مجلس هستند هم در میان دوره ای مجلس همزمان با انتخابات ریاست جمهوری تعیین تکلیف می شوند.

کریمی تصریح کرد: در دوره دهم 17 روحانی در مجلس حضور داشتند که در این دور تعداد آن ها به 31 نفر افزایش یافته، حضور بانوان در هر دو دوره 17 نفر بوده البته امکان افزایش این آمار پس از انتخابات میان دوره ای و دور دوم وجود دارد.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی یکی از موضوعات دیگر در مجلس یازدهم را بحث رأی گیری هیئت رییسه و انتخاب رییس جدید قوه مقننه و همچنین تعیین کمیسیون های تخصصی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر استان مرکزی 2 نماینده در کمیسیون صنایع، 2 نماینده در کمیسیون کشاورزی، یک نماینده در کمیسیون امنیت ملی و یک نماینده در کمیسیون شوراها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اقتصاد و معیشت مردم اولویت امروز جامعه است

توجه به اقتصاد و معیشت مردم اولویت امروز جامعه است