مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 05:402020-07-03سياسي

لزوم رعایت عدالت آموزشی در استان فارس


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: عدالت آموزشی در استان فارس رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در جریان بازدید ااز دانشگاه جهرم ضمن اشاره به توانمندی دانشگاه ها و دیگر ظرفیت های علمی و پژوهشی موجود در استان فارس، خواستار رعایت عدالت آموزشی در استان فارس و توجه بیشتر مسئولین امر در این خصوص شد.

وی بیان کرد: امروزه دانشگاه هایی موفق هستند که نگاه ویژه ای به مسائل جامعه دارند و در حل مسائل و مشکلات در خط مقدم آن ایستاده اند.

دانشگاه ها، پایگاه توسعه علمی کشور همچنین محمدرضا رضایی نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انسانی کارآمد و متخصص یکی از اساسی ترین شاخص های توسعه یافتگی محسوب می شود و هر جامعه ای که از غنای نیروی انسانی متخصص و متفکر بیشتری برخوردار باشد، آن کشور توان بالاتری در ارائه خلاقیت، نوآوری و ابتکارات خواهد داشت.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه پیش نیاز هر توسعه ای، توسعه علمی است گفت: پایگاه توسعه علمی کشور، دانشگاه ها هستند و از همین رو من تمام تلاش خود را در جهت توسعه دانشگاه جهرم به کار خواهیم گرفت تا دانشگاه جهرم به جایگاه واقعی خود در منطقه دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت عدالت آموزشی در استان فارس

لزوم رعایت عدالت آموزشی در استان فارس