مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-03سياسي

پیام تبریک رییس جهاددانشگاهی فارس به مناسبت میلاد امام رضا(ع)


رییس جهاددانشگاهی استان فارس به مناسبت روز میلاد حضرت ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا(ع) طی پیامی این روز را به همه مسلمانان خصوصا شیعیان و عاشقان اهل بیت(ع) تبریک گفت.

- پیام تبریک رییس جهاددانشگاهی فارس به مناسبت میلاد امام رضا(ع) ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی استان فارس به مناسبت روز میلاد حضرت ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا(ع) طی پیامی این روز را به همه مسلمانان خصوصا شیعیان و عاشقان اهل بیت(ع) تبریک گفت.

مظاهر بابایی، طی پیامی، فرارسیدن ایام ذیقعده، دهه کرامت و خصوصا میلاد پر برکت و مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، امام هشتم شیعیان جهان را تبریک گفت.

بابایی در این پیام، با اشاره به اهمیت کرامت انسانی از نگاه قرآن و در سخن و سیره اهل بیت عصمت و طهارت، تاکید شده است که آنان که مظهر کامل کرامت، شرافت و بزرگواری هستند، علاوه بر یادآوری بزرگواری ذاتی انسان، راهکارهای تجلی کرامت و تکامل آنان را نیز بیان کرده اند.

متن این پیام چنین است؛ دهه اول ذی القعده، که به یمن میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم(ع)، به نام دهه کرامت نامگذاری شده است، ایام بسیار مبارک و پربرکتی است که در آن به واسطه میلاد انوار الهی، عرش شکوفه باران است و فضا آکنده از عطر حضور ملائک مقربی است که زانوی ادب بر زمین نهاده اند، خجسته ایامی که رحمت الهی بر کویر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس جهاددانشگاهی فارس به مناسبت میلاد امام رضا(ع)

پیام تبریک رییس جهاددانشگاهی فارس به مناسبت میلاد امام رضا(ع)