مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-03سياسي

دولت با همکاری مجلس می ‍تواند با فساد نهادینه مقابله کند


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول سال های گذشته کارنامه قبولی نمی توانیم به دولت بدهیم، نگرانی و دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم نشان می دهد که دولت زیر سوال است، - فدا حسین مالکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: معمولا در هر سالی که مجموعه قوه قضاییه محضر مقام معظم رهبری می رسند به موضوع مقابله با فساد اشاره می شود، زیرا یکی از محورهای مهمی که جامعه را زجر می دهد یکی موضوع فساد است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: مقامات عالی قضایی کشور به طور قانونی و ذاتی باید برخورد جدی با فساد داشته باشند.

وی ادامه داد: در سال های اخیر فساد در بخش های مختلف، دامن جامعه را گرفته و این زیبنده نظام نیست باید همه افراد جامعه احساس مسؤولیت کنند، به ویژه قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی و نهایتا خود دولت در ردیف متهم های اصلی است که باید در درون دولت با فساد برخورد کند.

مالکی گفت: باید برخوردها در دولت به گونه ای باشد که هیچ روزنه ای برای فساد نباشد چرا که دولت ابزار قانونی برای برخورد دارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سالهای سال است که ما یک عده ادمهای سود جود را می بینیم که در بدنه بانک ها دنبال خدشه دار کردن حیثیت نظام هستند باید راهکارهایی پیدا کنند که جلوی فساد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با همکاری مجلس می ‍تواند با فساد نهادینه مقابله کند

دولت با همکاری مجلس می ‍تواند با فساد نهادینه مقابله کند