مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 08:302020-07-03سياسي

یک آمبولانس دریایی پیشرفته به جزیره هرمز اختصاص یافت


هم زمان با میلاد با سعادت ثمن الحجج امام رضا (ع) و با حضور فرماندار بندرعباس و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، آمبولانس دریایی پیشرفته به فوریت های پزشکی جزیره هرمز پیوست.

- ایسنا/هرمزگان هم زمان با میلاد با سعادت ثمن الحجج امام رضا (ع) و با حضور فرماندار بندرعباس و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، آمبولانس دریایی پیشرفته به فوریت های پزشکی جزیره هرمز پیوست.

بخشدار جزیره هرمز با اعلام این خبر به ایسنا، افزود: آمبولانس دریایی مذکور مجهز به تمام سیستم و تجهیزات اورژانس روز دنیا است که امکان انجام اقدامات اولیه برای نجات مجروحان در آن امکان پذیر است.

سید مجدالدین حسینی تصریح کرد: این آمبولانس دریایی قابلیت حمل هم زمان سه بیمار بدحال اورژانسی و 5 بیمار غیر اورژانسی، دو خدمه و هشت همراه را دارد و تجهیزات داخلی آن نیز بر اساس استانداردهای لازم برای حمل بیمار در آمبولانس دریایی است.

بخشدار هرمز خاطرنشان کرد: این آمبولانس دریایی از نوع بسیار پیشرفته و مجهز به تجهیزات آی سی یو، امکانات بیمارستانی با قابلیت امدادرسانی به 5 بیمار در شرایط عادی و 3 بیمار در شرایط بحرانی هستند و امکان حرکت در شرایط بد آب و هوایی را نیز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک آمبولانس دریایی پیشرفته به جزیره هرمز اختصاص یافت

یک آمبولانس دریایی پیشرفته به جزیره هرمز اختصاص یافت