مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 09:402020-07-03سياسي

مددجویان روستایی ایلام در اولویت برنامه های اشتغال کمیته امداد


مددجویان روستایی ایلام در اولویت برنامه های اشتغال کمیته امداد استان در سال جاری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد ظهر جمعه در جمع مسئولان و کارشناسان حوزه خودکفایی امداد این استان با بیان اینکه ایجاد اشتغال از طریق طرح راهبری شغلی و هدایت شغلی دو روش اصلی ایجاد شغل برای مددجویان خواهد بود گفت: توسعه اشتغال در بین مددجویان مناطق روستایی و دورافتاده از اولویت های اصلی حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد در سال جاری است.

وی بیان کرد: در سال جهش تولید ادامه اشتغال فراگیر برای مددجویان در نقاط مختلف استان مد نظر این نهاد بوده و امسال نیز اتفاقات بسیار خوبی در حوزه اشتغال و توانمندسازی مددجویان جویای کار رقم خواهد خورد.

وی افزود: در برنامه های اشتغال زایی امسال علاوه بر کمیت شغل هایی که ایجاد می شود، کیفیت اجرای طرح ها و تنوع در مشاغل به صورت جدی مد نظر این نهاد بوده و از کارشناسان حوزه اشتغال شهرستان ها انتظار داریم این مهم را به طور جدی پیگیری کنند.

موسی نژاد تصریح کرد: در سال گذشته اقدامات بسیار تأثیرگذاری در حوزه اشتغال کمیته امداد استان صورت گرفت و علاوه بر اینکه این نهاد به عنوان دستگاه برتر استان در زمینه اشتغالزایی معرفی شد، در زمینه جذب اعتبارات در ردیف 12 استان برتر کشور در این زمینه قرار گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان روستایی ایلام در اولویت برنامه های اشتغال کمیته امداد

مددجویان روستایی ایلام در اولویت برنامه های اشتغال کمیته امداد