مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-03ورزشي

عملیات عمرانی پدیده شاندیز آغاز شد


مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان شرکت پدیده شاندیز امروز(جمعه 13 تیرماه) از آغاز عملیات عمرانی ساخت هتل بلند مرتبه این شرکت خبر داد.

- مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان شرکت پدیده شاندیز امروز(جمعه 13 تیرماه) از آغاز عملیات عمرانی ساخت هتل بلند مرتبه این شرکت خبر داد.

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان شرکت پدیده شاندیز گفت: عملیات عمرانی ساخت هتل بلند مرتبه این شرکت در پی تحولات راهگشای اخیر در آن و در راستای احیای حقوق سهامدارانش آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مسعود بزرگی روز جمعه در حاشیه مراسم آغاز عملیات عمرانی این طرح، گفت: هتل پنج ستاره پدیده شاندیز با زیر بنایی افزون بر 300 هزار متر مربع و با رعایت بالاترین استانداردهای بین المللی دارای 610 سوییت مسکونی و 674 اتاق هتلی در 42 طبقه و رستوران ها در پنج طبقه و در مجموع 47 طبقه است که با احتساب تاج هتل ارتفاعش به 206,375 متر می رسد که معادل 52 طبقه است.

وی ادامه داد: این طرح بلند مرتبه با حجم هندسی ای شبیه به عدد هشت یکی از کاربری های منحصر به فرد شهر رویایی پدیده شاندیز است.

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان شرکت پدیده شاندیز گفت: در این هتل مجموعه امکاناتی نظیر رستوران های متعدد، استخر، سالن بدنسازی و ورزشی، مرکز تجاری و تالارهای پذیرایی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات عمرانی پدیده شاندیز آغاز شد

عملیات عمرانی پدیده شاندیز آغاز شد