مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-04دانش

اسکی تابستانه در قلعه قاش مستان دنا


رییس هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد از اسکی تابستانه در قاش مستان دنا توسط اسکی بازان خبره استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد از اسکی تابستانه در قاش مستان دنا توسط اسکی بازان خبره استان خبر داد.

حمید زرافشان با اشاره به برنامه هایی که برای توسعه رشته مهیج اسکی در استان پس از انتخاب به عنوان ریاست این هیات دارد، گفت: برنامه های متنوع و متعددی برای اسکی استان در نظر گرفته ایم و از این پس خبرهای بیشتری از اسکی کهگیلویه و بویراحمد خواهید شنید و برای تحول در اسکی آمده ایم.

وی اظهارکرد: تیمی متشکل از قهرمانان و مربیان ارزشمند به سرپرستی و راهبری غلامرضا حق بین موفق شدند با اسکی به بلندترین قله دنا و بلندترین قله استان قاش مستان به ارتفاع 4412 متر صعود کنند و مسیر یخچال قاش مستان بطول تقریبی 12 کیلومتر را اسکی کنند.

رییس هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این اولین بار است که تیم اسکی در این فصل گرم تابستان در دنای جاودان اسکی می کنند.

زرافشان تصریح کرد: تاریخچه صعود با اسکی و اسکی در دنا به سال 78در قله قدویس برمی گردد که دو نفر اسکی باز فرانسوی و غلامرضا حق بین و حیدر عباسی در برنامه حضور داشتند و اسکی در قاش مستان به سال 81 برمی گردد که اسکی بازان حیدر عباسی و غلامرضا حق بین موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکی تابستانه در قلعه قاش مستان دنا

اسکی تابستانه در قلعه قاش مستان دنا