مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-04سياسي

ضرورت تقویت مبانی فرهنگ در جامعه


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر تقویت مبانی فرهنگ در جامعه، گفت: دهه کرامت فرصتی برای پیوند نسل ها و تقویت بزرگ منشی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز شنبه با حضور در محل امام زاده سید ابراهیم تبریز، امام زاده ها را قرارگاه فرهنگی کشور دانست و اظهار کرد: دهه کرامت که مصادف با آغاز ماه ذی القعده و از روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا روز ولادت امام هشتم (ع) است، را باید عزیز و محترم بداریم.

وی با بیان این که کرامت به معنای تکریم و احترام است، افزود: پس از ذی القعده، ماه های حرام آغاز می شود که با توجه به این که حرام به معنای محترم شمردن است باید احترام را در طول این چهار ماه حرام، هرچه بیشتر حفظ کنیم.

امام جمعه تبریز ادامه داد: دهه کرامت، فرصت مناسبی برای تشریح سیره ائمه معصومین فراهم می کند و باعث ایجاد پیوند و ارتباط مستحکمی بین جوانان و نوجوانان با قرآن و ائمه معصوم (ع) می شود.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: این دهه پربرکت، فرصتی برای تبیین فرهنگ قرآنی و درک معارف اهل بیت (ع) است؛ در این طول این روزها باید به دنبال افزایش محبت مردم نسبت به اهل بیت (ع) باشیم تا محبت دوست داران اهل بیت در بین مردم بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت مبانی فرهنگ در جامعه

ضرورت تقویت مبانی فرهنگ در جامعه