مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-04بين الملل

چرا هنوز آماری از آتش سوزهای سریالی اخیر ایران منتشر نشده است؟


هنوز آماری دقیق از میزان و وسعت آتش سوزی های اخیر منتشر نشده است و در سایه ابهام و شفافیت، همچنان در پس پرده صحبت ها از «آتش سوزی »های سریالی و وجود قصد و نیتی به خصوص در این وقایع به گوش می رسد.

- هنوز آماری دقیق از میزان و وسعت آتش سوزی های اخیر منتشر نشده است و در سایه ابهام و شفافیت، همچنان در پس پرده صحبت ها از آتش سوزی های سریالی و وجود قصد و نیتی به خصوص در این وقایع به گوش می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، روزنامه اعتماد در شماره ی امروز خود نوشت: آتش حالا به منطقه شکار ممنوع بدیل رسیده است، جایی که تنها با خاییز سوخته به اندازه یک رود فاصله دارد: رود مارون.

پنجشنبه عصر، کشاورزانی که حوالی منطقه شکار ممنوع بدیل مشغول فعالیت بودند، شاهد همان صحنه هایی بودند که یک ماه پیش در خاییز می دیدند.

بدیل در منطقه تنگ پینه دون و چهارتنگون زیستگاه پلنگ ایرانی است و سابقا تصاویری از گربه سانان دیگر مثل کاراکال یا کله بز، کفتار، تیهو و کبک است.

محمد داس مه ، حقوقدان و فعال محیط زیستی به اعتماد می گوید که داستان این آتش سوزی اما نتیجه ای متفاوت از آتش خاییز داشت، خاییز نیز می توانست مثل بدیل به سرعت اطفا شود و خسارات و تلفات کمتری به جای بگذارد، اما تجربه خاییز لااقل هیات کوهنوردان بهبان را باتجربه تر کرده بود و آنها طی این آتش سوزی توانسته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هنوز آماری از آتش سوزهای سریالی اخیر ایران منتشر نشده است؟

چرا هنوز آماری از آتش سوزهای سریالی اخیر ایران منتشر نشده است؟