مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-04ورزشي

دردنامه ورزشگاه پیر اهواز


ورزشگاه تختی اهواز که قهرمانی ها و افتخارات بسیاری را در قلب خود جای داده است، سال هاست که با بی مهری مسئولان مواجه شده و حال خوبی ندارد.

- استادیوم ها و مجموعه های ورزشی در همه جای دنیا به عنوان محلی برای شور و نشاط نوجوانان، جوانان و شناخت استعدادها محسوب می شوند اما مدت هاست که مجموعه ورزشی تختی اهواز، همان ورزشگاه پیر اهواز، حال و روز خوبی ندارد و مورد بی مهری واقع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای مشاهده وضعیت ورزشگاه تختی اهواز که روزی نقاهتگاه دوران دفاع مقدس بوده و یک میراث ماندگار محسوب می شود، لازم است تنها 15 دقیقه وقت بگذارید تا بتوانید وضعیت اسفبار آن را مشاهده کنید.

ورزشگاهی که جای جای آن را زباله فرا گرفته است و علاوه بر انبوهی از زباله، بخش های مختلفی از ورزشگاه نیز به بیابان و علف زار تبدیل شده است.

آبخوری های ورزشگاه نیز سال ها است که شیر آب ندارند، چه برسد به آبی که در لوله ها جریان پیدا کند و عطش ورزشکاران را فرو نشاند.

سرویس های بهداشتی این ورزشگاه نیز بسته هستند و قابل استفاده نیستند؛ به صورتی که برخی از سرویس ها محلی برای زباله و وسایل دور انداختنی شده اند.

حتی در جریان بازی های تیم های فوتبال و دو و میدانی بانوان و آقایان، این موضوع بارها مورد انتقاد قرار گرفته اما گوش شنوایی نبوده و نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردنامه ورزشگاه پیر اهواز

دردنامه ورزشگاه پیر اهواز