مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-04اقتصادي

وقتی تعداد وام گیرندگان از تعداد ازدواج ها پیشی می گیرد!


یک جمعیت شناس با بیان اینکه جمعیت در معرض ازدواج در حال کاهش است و به همین دلیل تعداد ازدواج ها نیز کاهش می یابد، گفت: این درحالیست که تعداد وام های دریافتی بر خلاف تعداد ازدواج ها مرتب افزایش یافته است.

- وقتی تعداد وام گیرندگان از تعداد ازدواج ها پیشی می گیرد! یک جمعیت شناس با بیان اینکه جمعیت در معرض ازدواج در حال کاهش است و به همین دلیل تعداد ازدواج ها نیز کاهش می یابد، گفت: این درحالیست که تعداد وام های دریافتی بر خلاف تعداد ازدواج ها مرتب افزایش یافته است.

شهلا کاظمی پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تعداد ازدواج ها طی سال های 96 تا 98 تقریبا 50 هزار مورد کاهش یافته است، گفت: در سال 96، 609 هزار ازدواج، در سال 97 حدود 550 هزار ازدواج و در سال 98 هم حدود 560 هزار ازدواج اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه کاهش میزان ازدواج متاثر از ساختار سنی جمعیت است، اظهار کرد: از آنجایی که جمعیت در معرض ازدواج در حال کاهش است، تعداد ازدواج ها نیز کاهش می یابد این درحالیست که تعداد وام های دریافتی بر خلاف تعداد ازدواج ها مرتب افزایش یافته است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: برای مثال در 96 تقریبا 480 هزار نفر از مردان و 405 هزار نفر از زنان وام گرفته اند؛ یعنی 78 درصد از افرادی که در این سال ازدواج کرده اند وام دریافت کرده اند، البته ممکن است برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی تعداد وام گیرندگان از تعداد ازدواج ها پیشی می گیرد!

وقتی تعداد وام گیرندگان از تعداد ازدواج ها پیشی می گیرد!