مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-04سياسي

وقتی هیئت تعطیل نیست...


می گویند تجمع ممنوع، مراسم ممنوع، عزاداری و برگزاری جشن شادی ممنوع اما هیئت تعطیل نیست، در شهر همه آنها را می شناسند، افرادی که در گمنامی فعالیت می کنند، - در ضدعفونی معابر شهری پای کار هستند و حالا این بار، با تعمیر و نوسازی خانه محروم، حامی افراد بی بضاعت و مستمند شده اند.

اگر سیل بیاید، زلزله یا همین کرونا، برای شان فرقی ندارد، مهم نیت شان است، جهاد در راه خدا با کمک به مردم.

تا پیش از کرونا، هر هفته سه شنبه قرار عاشقی شان بود و در مناسبت ها به ویژه فاطمیه و محرم، برای اهل بیت و افزایش معرفت جوانان سنگ تمام می گذاشتند.

اینها تمام آنچه باید گفت نیست، همزمان با شیوع کرونا، به خیابان های شهر فریدونکنار آمدند، ضدعفونی بخشی از شهر فریدونکنار به آنها سپرده شد و به خوبی هم از پس آن بر آمدند، گروهی که در عین گمنامی، در حال فعالیت بودند، هیئت مخیم العباس شهرستان فریدونکنار .

می گویند نیروی جهادی هر جا که باشد وظیفه خود را به خوبی به سرانجام می رساند، از ساخت، تعمیر و یا نوسازی خانه محروم گرفته تا توزیع هفتگی غذای گرم بین محرومان، محمدرضا کریمی مسئول هیئت مخیم العباس (ع) شهرستان فریدونکنار در این خصوص به ایسنا می گوید که، تعطیلی برای هیئت ها معنا ندارد و علیرغم وجود ویروس کرونا فعالیت جهادی هیئت ها پا برجا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی هیئت تعطیل نیست...

وقتی هیئت تعطیل نیست...