مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-04سياسي

بلاتکلیفی چندین هزار پرونده در کمیسیون ماده 100


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه چندین هزار حکم ماده 100 برای تخلفات مختلف شهرسازی داریم، گفت: دست مدیریت شهری برای برخورد با این تخلفات باز نیست و با موانع قانونی مواجه هستیم.

- حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره حادثه حریق و انفجار در کلینیک سینا مهر اظهار داشت: ساختمان های مشابه زیادی در حال حاضر در پایتخت وجود دارد که در حوزه های بهداشت و درمان، آموزش فعال هستند که این ساختمان های ناایمن و خطرناک هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی است و حتی در شهرداری و ملک های مسکونی که شهروندان ساکن آن هستند چنین مواردی مشاهده می شود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه مالکان چندان علاقه مند به رعایت نکات ایمنی در ساخت و ساز نیستند گفت: فرهنگ ایمنی در کشور ضعیف است و باید اقدامات لازم در این زمینه و ارتقاء فرهنگ صورت گیرد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: ساختمان کلینیک سینا مهر اشکال فنی به لحاظ شهرسازی داشته است و شهرداری نیز این موضوع را پیگیری کرده و مکرر اخطارها به مالک اعلام شده است که متأسفانه بی توجهی به این اخطارها صورت گرفت و سرانجام آن حریق و انفجار بود.

خلیل آبادی با تأکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر دستش در برابر با چنین تخلفاتی چندان باز نیست گفت: در صورتی که ساختمان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی چندین هزار پرونده در کمیسیون ماده 100

بلاتکلیفی چندین هزار پرونده در کمیسیون ماده 100