مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-04ورزشي

برگزاری جام حذفی تنیس منتفی شد/ بررسی گزینه های سرمربیگری تیم ملی


با توجه به شرایط فعلی برگزاری جام حذفی امکانپذیر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، فرزین ضیاء آذری با اشاره به مساعد نبود شرایط برگزاری رقابت های تنیس جام حذفی آقایان و بانوان گفت: متاسفانه سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، جام حذفی آقایان نیمه تمام ماند و مسابقات بانوان نیز برگزار نشد.

  وی ادامه داد: پیرو مذاکرات انجام شده با فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص ادامه برگزاری این رویداد، پیشنهاد شد جام حذفی با حفظ پروتکل های بهداشتی در منطقه زرد برگزار شود اما با توجه به اینکه باید در هر مسابقه از بازیکنان برای تیم های حاضر بسیار هزینه بر خواهد بود، موضوع منتفی شد.

وی ادامه داد: در صورتیکه شرایط برگزاری این مسابقات در مناطق زرد هم فراهم شود، باید هر یک از بازیکنان در یک اتاق مجزا اقامت داشته باشند که این مورد نیز برای تیم ها به صرفه نیست.

  ضیاء آذری تصریح کرد: با توجه به اینکه سلامت ورزشکاران در الویت قرار دارد، به همین دلیل تصمیم بر آن شد جام حذفی فعلا برگزار نشود.

امیدواریم با بهبود شرایط کنونی و در اولین فرصت ادامه این مسابقات را در تهران برگزار کنیم.

  سرپرست دبیری فدراسیون با بیان اینکه گزینه های مربیگری تیم های ملی در حال بررسی است، گفت: با توجه به اعلام فدراسیون جهانی مبنی بر لغو تمامی روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جام حذفی تنیس منتفی شد/ بررسی گزینه های سرمربیگری تیم ملی

برگزاری جام حذفی تنیس منتفی شد/ بررسی گزینه های سرمربیگری تیم ملی