مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-04سياسي

مبارزه با رانت و فساد هدف مهم مجلس یازدهم است


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با رانت و فساد یکی از اهداف مهم مجلس یازدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حدادی صبح شنبه در حاشیه بازدید از شهرکی صنعتی تحقیقاتی در استان البرز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجلس یازدهم به اقتصاد مبتنی بر دانش که وضعیت اشتغال را بهبود ببخشد، توجه می کند.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با رانت و فساد یکی از اهداف مهم مجلس یازدهم است، به طرح این سوال پرداخت که چرا میان بخش حوزه صنعت و دانشگاه فاصله زیادی وجود دارد و گفت: چرا سهم پژوهش از تولید ناخالص داخلی کشور کم است؟ امروز یکی از وظایف سنگین مجلس رفع موانع بر سر راه تولید، پیشرفت و پژوهش است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوانین کارآمد زیادی وجود دارد که متأسفانه نظارتی بر آنها نمی شود، گفت: افزایش نظارت ها در این حوزه در دستور کار مجلس است.

حدادی با تاکید بر اینکه در مجلس مطالبات را از دولتمردان پیگیر می شویم، گفت: رفع مشکلات افسار گسیخته در بازار مهم است، در میان اشخاصی که در هر سطحی بخواهند سهل انگاری کنند، باید پاسخگو باشند.

وی در بخش دیگری به اهمیت توجه به اقتصاد دانش بنیان در حوزه های کشاورزی و گردشگری اشاره کرد و گفت: تولیدات خوبی در کشاورزی داریم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با رانت و فساد هدف مهم مجلس یازدهم است

مبارزه با رانت و فساد هدف مهم مجلس یازدهم است