مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-04اقتصادي

کاهش 80 درصدی مصرف سم در مازندران


رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مازندران گفت: مصرف آفت کش ها از 15 هزار تن دهه 60، به کمتر از 3000 تن رسیده است.

- ایسنا/مازندران رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مازندران گفت: مصرف آفت کش ها از 15 هزار تن دهه 60، به کمتر از 3000 تن رسیده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهاد کشاورزی مازندران، محمود رمضانپور با بیان اینکه مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مازندران شامل بخش های تحقیقاتی خاک و آب، حفاظت خاک و آبخیزداری، گیاهپزشکی، علوم دامی و دامپزشکی، منابع طبیعی، اقتصادی اجتماعی، زراعی و باغی و کنترل بذر است، گفت: همه این بخش های تحقیقاتی نشان می دهد فعالیت های مرکز تحقیقات متناظر با تمامی نیازهای کشاورزی و منابع طبیعی در استان است.

وی ادامه داد: هر نتیجه تحقیقاتی که از این بخش ها حاصل می شود در اختیار کشاورزان و بهره برداران قرار می گیرد.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مازندران بیان کرد: علاوه بر اینکه مرکز تحقیقات به عنوان زنجیره ارزش تولید علم کشاورزی و منابع طبیعی است، در کارهای پژوهشی، آموزشی و ترویجی هم دارای فعالیت های گسترده ای است.

این مسؤول با اشاره به اینکه از شرق تا غرب مازندران دارای ایستگاه های تحقیقاتی هستیم، افزود: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 80 درصدی مصرف سم در مازندران

کاهش 80 درصدی مصرف سم در مازندران