مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-04اقتصادي

«گلدن باکس انتشارات جنگل»؛ لذت خرید کتاب های خارجی با تخفیف 60 درصدی


وقتی صحبت از خرید کتاب خارجی باشد، یکی از نکاتی که ذهن افراد را درگیر می کند، گران بودن این کتاب هاست تا جایی که در بسیاری از مواقع همین عامل مانع خرید آن ها می شود.

- گلدن باکس انتشارات جنگل ؛ لذت خرید کتاب های خارجی با تخفیف 60 درصدی وقتی صحبت از خرید کتاب خارجی باشد، یکی از نکاتی که ذهن افراد را درگیر می کند، گران بودن این کتاب هاست تا جایی که در بسیاری از مواقع همین عامل مانع خرید آن ها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام انتشارات جنگل، گلدن باکس انتشارات جنگل توانسته با در نظر گرفتن تخفیف روزانه 60 درصدی کتاب های خود، امکان لذت خرید این دسته از کتاب ها را دوچندان کند.

از ایده تا اجرای گلدن باکس شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی در جمع دوستان خود حضور دارید، صحبت از رمان انگلیسی به میان می آید؛ موضوعی که شاید تا به حال به آن توجه نکرده باشید.

پس اگر از دانش زبان انگلیسی مناسبی برخوردار باشید به جستجوی خرید رمان انگلیسی در گوگل می روید تا ببینید از کجا می توانید کتاب مورد نظر خودتان را تهیه کنید.

یا شاید مدت زیادی است که از یادگیری زبان انگلیسی و رفتن به کلاس های متنوع تان گذشته و وقت آن رسیده تا خودآموزی زبان انگلیسی را شروع کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گلدن باکس انتشارات جنگل»؛ لذت خرید کتاب های خارجی با تخفیف 60 درصدی

«گلدن باکس انتشارات جنگل»؛ لذت خرید کتاب های خارجی با تخفیف 60 درصدی