مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-04فرهنگي

«هنر و تجربه» استعدادیابی می کند یا استعدادسوزی؟/ سینما آموزشی نیست


قسمت اخیر برنامه «نقد سینما» به نقد فیلم «جایی برای فرشته ها نیست»، قابلیت آموزشی بودن سینما و هنر و همچنین ویژگی های گروه «هنر وتجربه» پرداخت.

- قسمت اخیر برنامه نقد سینما به نقد فیلم جایی برای فرشته ها نیست ، قابلیت آموزشی بودن سینما و هنر و همچنین ویژگی های گروه هنر وتجربه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، سومین قسمت از فصل جدید برنامه نقد سینما جمعه شب 13 تیر از شبکه پنج روی آنتن رفت.

در این قسمت علاوه بر نقد و بررسی فیلم مستند جایی برای فرشته ها نیست به کارگردانی سام کلانتری، عملکرد گروه سینمایی هنروتجربه نیز با حضور مدیر این گروه سینمایی مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش نخست برنامه امیررضا مافی مجری نقد سینما میزبان سام کلانتری کارگردان مستند جایی برای فرشته ها نیست و آرش خوشخو منتقد سینما بود.

سام کلانتری در این بخش درباره انگیزه ساخت مستند جایی برای فرشته ها نیست گفت : ایده ساخت این مستند به آشنایی من با کاوه صدقی به عنوان سرمربی تیم هاکی دختران و یکی از اعضای تیم بازمی گردد.

زمانی به دعوت این دوستان به تمرین این تیم رفتم و آن موقع اساسا نمی دانستم اسکیت هاکی چیست! اما آنقدر این تیم پرانرژی و دوست داشتنی بودند که در چند نوبت رفت و آمد ایده این مستند در ذهنم شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هنر و تجربه» استعدادیابی می کند یا استعدادسوزی؟/ سینما آموزشی نیست

«هنر و تجربه» استعدادیابی می کند یا استعدادسوزی؟/ سینما آموزشی نیست