مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-04سياسي

سهم پژوهش از تولید ناخالص داخلی کمتر از یک درصد است


مدیر مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران گفت: سهم پژوهش و کارهای تحقیقاتی از تولید ناخالص داخلی کشور کمتر از یک درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید وفایی فرد پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی تحقیقاتی کاوش در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت های خوب مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران که اولین آزمایشگاه شیمی و آنالیز آن در سال 84 راه اندازی شده است، گفت: در این مرکز کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی بخش صنعت معدن را پیش می بریم.

وی با اشاره به اینکه از گذشته مرکز تحقیقات فناوری معدنی ایران با کمبود زیرساخت ها از جمله گازرسانی مواجه بوده است، افزود: نبود این زیرساخت ها مشکلات زیادی را در فصل سرما برای کارکنان این حوزه به همراه دارد.

مدیر مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با بیان اینکه در این مرکز برای انجام کارهای پژوهشی نیاز به تزریق منابع مالی بیشتر است، گفت: انجام این کارهای پژوهشی نیاز به تأمین مواد، تجهیزات و یا خرید اقلام تخصصی دارد که هزینه آن بالا است.

وفایی فرد با تاکید بر اینکه اکنون در زمینه تحقیقاتی در کارهای هایتک مرکز تحقیقات نیاز به خرید قطعات دارد، افزود: در حال حاضر ساخت برخی از این قطعات در کشورمان بومی سازی شده اما با توجه به تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم پژوهش از تولید ناخالص داخلی کمتر از یک درصد است

سهم پژوهش از تولید ناخالص داخلی کمتر از یک درصد است