مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-04اجتماعي

پایان ترم کرونایی با امتحانات مجازی


با آغاز شیوع کروناویروس در کشور و به دنبال آن تعطیلی برخی از مراکز، دانشگاه ها نیز به طبع شرایط حاکم بر کل دنیا به علت حضور جمعیت زیاد در کلاس، - ایسنا/همدان با آغاز شیوع کروناویروس در کشور و به دنبال آن تعطیلی برخی از مراکز، دانشگاه ها نیز به طبع شرایط حاکم بر کل دنیا به علت حضور جمعیت زیاد در کلاس، سلف های غذاخوری، خوابگاه ها و دیگر نقاط آن به تعطیلی اجباری محکوم شدند.

دانشگاه بوعلی سینای همدان نیز با دستور ستاد مدیریت بحران استان از تاریخ 4 اسفندماه سال گذشته کلیه فعالیت های آموزشی حضوری خود را تعطیل کرد و در تاریخ 8 اسفندماه این دانشگاه سامانه درس افزار را به عنوان سامانه ای برای آموزش غیرحضوری دانشجویان درنظر گرفت.

از همان ابتدا به علت تجربه اول و متفاوتی که دانشگاه و این سامانه در این دوران داشت، دانشجویان و اساتید با مشکلات فراوانی اعم از عدم آموزش صحیح نحوه استفاده از این سامانه، طراحی ضعیف، مشکلات ورود به سامانه، آفلاین بودن و مسائل دیگری مواجه شدند.

در تاریخ 8 اردیبهشت ماه نیز طی اطلاعیه ای مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه بوعلی سینا اعلام کرد که امکان برگزاری کلاس آنلاین برای برخی از دروس در سامانه Adobe Connect فراهم شد اما در برخی رشته ها دانشجویان حتی یک جلسه کلاس آنلاین هم نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ترم کرونایی با امتحانات مجازی

پایان ترم کرونایی با امتحانات مجازی