مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-04اجتماعي

جذب قرآن آموزان نیازمند ایجاد انگیزه


مدیر عامل مؤسسه دارالقرآن عترت بجنورد گفت: متاسفانه در حال حاضر قرآن کریم بیشتر در مراسم هایی همانند عزاداری یاد و تلاوت می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل مؤسسه دارالقرآن عترت بجنورد گفت: متاسفانه در حال حاضر قرآن کریم بیشتر در مراسم هایی همانند عزاداری یاد و تلاوت می شود.

محمدتقی رمضان زاده، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه جذب قرآن آموزان نیازمند ایجاد انگیزه است، اظهار کرد: استقبال کودکان برای شرکت در کلاس های قرآنی بسیار پر رنگ است اما پس از اینکه قرآن آموزان، کم لطفی ها به این حوزه را می بینند از ادامه مسیر دل سرد می شوند و همین مسئله موجب شده است که در سن جوانی استقبال از کلاس های قرآنی کم رنگ شود.

وی با بیان اینکه مدارس در این زمینه نقش بسیار مؤثری دارند، ادامه داد: دانش آموزان هنگامی که برای ثبت نام مدارس مراجعه می کنند، اهمیت آموختن قرآن را مشاهده می کنند اما زمانیکه در رتبه بندی ها کمترین امتیاز را به آموزه های قرآنی ارائه می شود و این مسئله در روحیه قرآن آموزان اثرات منفی دارد.

رمضان زاده تاکید کرد: در مدارس هنگام ثبت نام حافظ یک جزء قرآن امتیاز 10 دریافت می کند و دیگر هنرها مانند موسیقی، زبان خارجه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب قرآن آموزان نیازمند ایجاد انگیزه

جذب قرآن آموزان نیازمند ایجاد انگیزه