مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-04اقتصادي

تأمین کالاهای اساسی استان اردبیل نیازمند 14 میلیون دلار است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در زمینه تأمین کالاهای اساسی استان به 14 میلیون دلار نیاز داریم که خواستاریم صادر کنندگان کالاهای خود را از مبادی قانونی صادر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز ندایی ظهر شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد در تشریح دلایل وقوع قاچاق عنوان کرد: زمانی که راه قانونی ورود و خروج کالا به جد کنترل شود قاچاق از راه های غیر قانونی اتفاق می افتد.

وی عدم تناسب عرضه و تقاضا را از دلایل دیگر قاچاق دانست و گفت: عده ای برای فرار مالیاتی اقدام به قاچاق کالا و ارز می کنند زمانیکه مرزها بخاطر حمایت از تولیدات داخلی کنترل می شود عده ای سودجو به دنبال قاچاق می روند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ورود و خروج مشروبات الکلی و مواد مخدر را از معضلات گریبانگیر استان دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه مواد مخدر در کشور افغانستان تولید می شود برای توزیع در سایر کشورها قاچاقچیان آن را وارد ایران کرده و از مرزها به سایر کشورها قاچاق می کنند که مرز بیله سوار استان اردبیل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ندایی در خصوص قاچاق دارو نیز اظهار کرد: در گذشته یکی از اقلام قاچاق، خروج غیر قانونی دارو از مرز استان اردبیل بود که خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین کالاهای اساسی استان اردبیل نیازمند 14 میلیون دلار است

تأمین کالاهای اساسی استان اردبیل نیازمند 14 میلیون دلار است