مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-04سياسي

آغاز تعامل انجمن پوشاک مدارس ایران و سازمان صداوسیما


همکاری انجمن فرهنگی و هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران با سازمان صداوسیما در شبکه سلامت و گروه کودک و نوجوان به منظور ایجاد فرصت های آموزشی در حوزه استانداردسازی لباس فرم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست بررسی ملزومات ایمنی و سلامت جسم و روح دانش آموزان در لباس فرم مدرسه از سوی انجمن فرهنگی و هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران برگزار شد.

دومین نشست تخصصی انجمن فرهنگی و هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران به منظور بررسی چالش ها و موضوعات مرتبط با لباس فرم دانش آموزان در حوزه ایمنی و سلامت جسم و روح این قشر از جامعه با حضور آزیتا رضایی و مجتبی ظریفیان از مجریان گروه کودک و نوجوان شبکه دو، کیانا فرحی متخصص پوست و ندا سرمه دبیر کارگروه ایمنی و سلامت انجمن برگزار شد.

دبیر کارگروه ایمنی و سلامت انجمن پوشاک مدارس ایران با تأکید بر لزوم استفاده از لباس فرم برای دانش آموزان در محیط مدرسه به عنوان نخستین حضور اجتماعی پس از خانواده اظهار داشت: بدون شک کودکان و نوجوانان از بر تن داشتن لباس فرم احساس رضایت می کنند و چه بسا زمانی که در کودکی از آن ها پرسیده می شود که در آینده چه شغلی را انتخاب خواهند کرد، به سراغ گزینه هایی می روند که دارای لباس فرم بوده و بر اساس همین نگرش، تلاش می کنند انتخابی هوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تعامل انجمن پوشاک مدارس ایران و سازمان صداوسیما

آغاز تعامل انجمن پوشاک مدارس ایران و سازمان صداوسیما