مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-04سياسي

افتتاح نمایندگی آستان قدس رضوی در پارس آباد/ ضرورت ترویج فرهنگ رضوی


هشتمین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در مهدیه دارالقرآن شهرستان پارس آباد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ظهر امروز هشتمین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در مهدیه دارالقرآن شهرستان پارس آباد افتتاح شد.

حجت الاسلام قیامی، سرپرست دفتر نمایندگی استان قدس رضوی در این مراسم اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب در آستان قدس رضوی خادم یاری است که هر کس بخواهد می تواند خادم امام رضا(ع) باشد البته همه باید خود را خادم امام رضا(ع) بدانیم و در این راستا به محرومان و نیازمندان کمک کنیم.

وی هدف از ایجاد دفتر نمایندگی آستان قدس در شهرستان ها را ایجاد یک تعاون اجتماعی بزرگ معرفی کرد و افزود: در تمام استان ها این ظرفیت ایجاد شده و اکنون در استان اردبیل، هشتمین دفتر آستان قدس رضوی افتتاح شد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل تصریح کرد: در گذشته خادم کسی بود که در حرم امام رضا(ع) به زائران خدمت می کرد اما اکنون تمام علاقه مندان در هر نقطه از کشور می توانند به نام علی بن موسی الرضا(ع) خدمتی را در راستای گره گشایی از مشکلات مردم انجام دهند و خادم رضوی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایندگی آستان قدس رضوی در پارس آباد/ ضرورت ترویج فرهنگ رضوی

افتتاح نمایندگی آستان قدس رضوی در پارس آباد/ ضرورت ترویج فرهنگ رضوی