مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 09:402020-07-04سياسي

دعوت رییس دفتر تبلیغات اسلامی جهت ارائه ایده های تبلیغی ویژه محرم


رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر اهمیت پیش بینی ایجاد فضای تبلیغی در ماه محرم با احتمال شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: باید از اکنون اندیشه کنیم که غافلگیر نشویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در نشست شورای معاونین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اعزام مبلغان در ماه محرم گفت: طبق حدیث ثقلین، عترت و قرآن به عنوان دو میراث گران بهای رسول گرامی اسلام(ص)، رکن و پایه حیات معنوی و دینی جامعه ما است.

وی به نقش ماه های رمضان و محرم در تعمیق ایمان دینی جامعه اشاره کرد و افزود: ماه مبارک رمضان به عنوان بهار قرآن، یک رکن اساسی در تجدید حیات و تقویت بنیه معرفتی و ایمانی جامعه می باشد و رکن دوم، ماه محرم و مکتب حسینی و عاشورا است که در تمام تاریخ تشیع یک تجدید عهد عمیقی با عترت و مکتب اهل بیت(ع) بوده است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به همزمانی شیوع بیماری کرونا و لغو تبلیغ چهره به چهره در ماه مبارک رمضان سال جاری اشاره و تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال در ماه مبارک رمضان شرایط جهت حضور مبلغان در اقصی نقاط کشور فراهم نبود تا بتوانند با تبلیغ چهره به چهره برای بسط معرفت، ایمان و تقوا در جامعه نقش اساسی خود را ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رییس دفتر تبلیغات اسلامی جهت ارائه ایده های تبلیغی ویژه محرم

دعوت رییس دفتر تبلیغات اسلامی جهت ارائه ایده های تبلیغی ویژه محرم