مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 10:202020-07-04سياسي

مجالس عروسی خود را به عزا تبدیل نکنیم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بیشتر افرادی که گرفتار کرونا می شوند در مراسم عروسی و عزا مبتلا شده اند.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بیشتر افرادی که گرفتار کرونا می شوند در مراسم عروسی و عزا مبتلا شده اند.

بهروز ندایی 14 تیر در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در بازید سرزده از بیمارستان و عیادت از بیماران مبتلا به کرونا به این نتیجه رسیدیم که اکثر مبتلایان به کرونا در مراسم عروسی به این ویروس مبتلا شده اند به طوری که لازم است مردم پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و از ماسک در مراکز عمومی و تجمع ها استفاده کنند.

ندایی با بیان اینکه در حال نزدیک شدن به وضعیت قرمز در سطح استان هستیم، ادامه داد: اردبیل در هفته های گذشته در شرایط خوبی به سرمی برد و این اقدام نشان دهنده عزم همگانی برای مبارزه با این بیماری است تا وضعیت استان حاد نشود به طوری که در هفته گذشته مبتلایان از 98 نفر در روز به 180 نفر رسیده است که بسیار نگران کننده است.

به گفته معاون سیاسی استاندار اردبیل برای این که مجددا محدودیت ها در استان اعمال نشود باید وضعیت استان اردبیل را به شرایط مناسب تری برسانیم و رعایت موزاین بهداشتی را به مردم توصیه می کنیم تا بتوان در راستای تحقق اهداف مورد نظر اقدامات مناسبی انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجالس عروسی خود را به عزا تبدیل نکنیم

مجالس عروسی خود را به عزا تبدیل نکنیم