مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-04سياسي

32 هکتار زمین به مساحت آرامستان بهشت محمدی سنندج اضافه شد


شهردار سنندج از افزایش 32 هکتاری مساحت بهشت محمدی سنندج خبر داد و گفت: با افزایش مساحت این مجموعه، ظرفیت جدیدی در این بخش ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله صیدی ظهر امروز در جریان دیدار شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با نماینده ولی فقیه در کردستان، اظهار کرد: در سایه تعامل و همکاری بسیار خوب سپاه بیت المقدس کردستان 32 هکتار زمین به مساحت بهشت محمدی شهر سنندج اضافه شده است.

وی با اشاره به وضعیت نگران کننده آرامستان بهشت محمدی سنندج در سنوات گذشته، افزود: متاسفانه در گذشته به ناچار اموات در بین سایر دفن شدگان خاک سپاری می شد که کار بسیار سخت و طاقت فرسایی هم برای پرسنل و حتی موجب نارضایتی مردم می شد.

شهردار سنندج بیان کرد: با تعامل و همکاری بسیار خوبی که صورت گرفت و با همراهی و حسن نیت مجموعه سپاه بیت المقدس توانستیم حدود 32 هکتار زمین را به این فضا اضافه کنیم و در شرایطی که الان با اموات کرونایی مواجه هستیم اگر این فضا وجود نداشت با مشکل دفن اموات مواجه بودیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به فعالیت های مختلف شهرداری سنندج در بخش های عمرانی و توسعه فضای شهری، گفت: خوشبختانه در سایه تعامل و همکاری با اعضای شورای اسلامی شهرستان داشت هم اکنون چندین پروژه عمرانی در راستای تقویت زیرساخت های شهری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هکتار زمین به مساحت آرامستان بهشت محمدی سنندج اضافه شد

32 هکتار زمین به مساحت آرامستان بهشت محمدی سنندج اضافه شد