مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-04اجتماعي

توزیع 27 هزار کیسه پارچه ای در فروشگاه های شهروند و تره بار


شهرداری تهران با اعلام برنامه های خود به مناسبت «هفته بدون کیسه های پلاستیکی» از توزیع 27 هزار کیسه پارچه ای در این هفته خبرداد.

- شهرداری تهران با اعلام برنامه های خود به مناسبت هفته بدون کیسه های پلاستیکی از توزیع 27 هزار کیسه پارچه ای در این هفته خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شینا انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به برنامه های پیش بینی شده از سوی شهرداری تهران برای هفته بدون پلاستیک، گفت: با توجه به مصرف بیش از حد کیسه های پلاستیکی و ظروف پلیمری که مشکلات بهداشتی، زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی فراوانی را در پی دارد، ضرورت ایجاد ساز و کار مناسب برای کاهش تولید و مصرف این ظروف و جایگزینی کیسه های جدید با خاصیت تجدید پذیری و غیر سرطان زایی امری اجتناب ناپذیر است.

انصاری با تاکید بر لزوم یکپارچگی همه بخش ها اعم از تولیدکننده، مصرف کننده، ناظر بهداشت، سلامت و دست اندرکاران امور فرهنگی و رسانه ای در پویش کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی، عنوان کرد: آموزش و اطلاع رسانی در حرکتی هماهنگ، برای کاهش استفاده و تولید این اقلام و ایجاد یک فرهنگ در سطح کشور ضروری است.

او افزود: اداره کل آموزش های شهروندی و اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار با همکاری و مشارکت دیگر مجموعه های مدیریت شهری، اقدام به طراحی برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 27 هزار کیسه پارچه ای در فروشگاه های شهروند و تره بار

توزیع 27 هزار کیسه پارچه ای در فروشگاه های شهروند و تره بار