مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 11:302020-07-04سياسي

کارخانه قند فسا به سهامداران جدید واگذار شد


علی گرامی دوست، دبیرقرارگاه احمدی روشن استان فارس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: کارخانه قند فسا با بیش از 60 سال فعالیت در زمینه تولید قند بعد از واگذاری غیر کارشناسی به بخش خصوصی چند ما تعطیل شده بود و به خاطر این موضوع کارگران برای .

- گرامی دوست مطرح کرد: کارخانه قند فسا در این دهه چندین بار تولیدات خود را متوقف کرده بود این کارخانه در سال 96 به شخصی که تجربه ای در این زمینه نداشت واگذار شد هنوز چند ماهی از جریان واگذاری کارخانه نگذشته بود که مشکلات کارخانه آغاز شد و کارگران با تجمع مقابل استانداری و فرمانداری اعتراضات خود را به نحوه واگذاری نشان می دادند.

دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی فسا و قرارگاه احمدی روشن نتوانستند ساکت بمانند و پس از اطلاع از مشکلات کارگران برحسب رسالت مطالبه گری خود از مسئولین استان و کشور مطالبات کارگران کارخانه قند فسا دنبال کردند و از مسئولین خواستند در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: باتوجه به کم کاری مسئولین امر در شهرستان و استان، پیگیری های بسیج دانشجویی و قرارگاه احمدی روشن از مراجع عالی قضایی کشور شروع شد و با ارسال نامه به رییس قوه قضاییه خواستار بررسی مشکلات کارخانه قند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه قند فسا به سهامداران جدید واگذار شد

کارخانه قند فسا به سهامداران جدید واگذار شد