مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 11:302020-07-04اقتصادي

بیش از 2 هزار پرونده پرداخت تسهیلات کرونایی به بانک ها معرفی شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تاکنون برای اعطای تسهیلات خویش فرمایی و کارفرمایی مشاغل آسیب دیده از کرونا 2146 پرونده به مبلغ 30 میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تاکنون برای اعطای تسهیلات خویش فرمایی و کارفرمایی مشاغل آسیب دیده از کرونا 2146 پرونده به مبلغ 30 میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شده است.

غلامرضا اشرفی، امروز شنبه 14 تیر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اکنون 911 تعاونی با 387 هزار نفر عضو در زمینه های توزیعی، تولیدی و خدماتی در استان فعالیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه از این تعداد 242 تعاونی خدمات، 551 تعاونی تولیدی، 118 تعاونی توزیعی هستند، افزود: از ابتدای امسال 10 تعاونی در رسته های مختلف تشکیل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه این تعاونی ها حدود 110 هزار دلار صادرات به کشورهای همسایه داشته اند، تصریح کرد: تاکنون برای تعاونی ها 3600 نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شده است.

اشرفی با تاکید بر توجه به برند و برندسازی تعاونی ها، بیان کرد: در روزهای شیوع کرونا دو تعاونی در طبس و نهبندان نسبت به تغییر خط تولید اقدام کردند و در این راستا حمایت های لازم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 هزار پرونده پرداخت تسهیلات کرونایی به بانک ها معرفی شد

بیش از 2 هزار پرونده پرداخت تسهیلات کرونایی به بانک ها معرفی شد