مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 11:502020-07-04ورزشي

شرایط برگزاری لیگ فوتسال بانوان را نداریم


مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز با انتقاد از اعلام زمان برگزاری مسابقات لیگ فوتسال بانوان باشگاه های کشور، گفت: نظر به شرایط خوزستان و گسترش کرونا امکان برگزاری مسابقات را نداریم.

- سید سالار محمدنیا در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به اینکه برای شروع فعالیت های ورزشی در بخش همگانی و قهرمانی به دریافت مجوز از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران هستیم، اظهار کرد: تا وقتی که وضعیت قرمز باشد و ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وزارت نفت، ستاد مبارزه با کرونا استان خوزستان و همچنین ستاد مبارزه کرونای شرکت ملی حفاری ایران مجوز لازم برای فعالیت مجدد رشته های ورزشی را صادر نکنند، برای حفظ سلامت ورزشکاران و خانواده ها تمامی امکان باشگاه تعطیل خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز همچنان تعطیل است، افزود: نامه سازمان لیگ برای ادامه رقابت ها به دست ما رسیده است ولی سلامتی ورزشکاران و خانواده های آنها برای ما اهمیت دارد و نمی توانیم نسبت به این مسئله بی تفاوت باشیم و با توجه به گسترش بیماری کرونا و وضعیت موجود کشور و استان خواستار تعویق مسابقات هستیم.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز با اشاره به اینکه استان های خراسان رضوی، تهران و کرمان شرایط مشابه با استان خوزستان هستند، گفت: هیچ کدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برگزاری لیگ فوتسال بانوان را نداریم

شرایط برگزاری لیگ فوتسال بانوان را نداریم