مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 12:052020-07-04پزشكي

فوت 189 نفر در همدان بر اثر ابتلا به کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه 189 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند گفت: 46 درصد تست های مثبت ابتلا به کرونا در همدان به زنان خانه دار تعلق دارد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری مقدم بعد از ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا با تأکید بر لزوم توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اظهار کرد: در استان همدان یک هزار و 913 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

وی با بیان اینکه 189 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند تاکید کرد: دلیل 85 درصد ابتلا به این بیماری در استان همدان عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و برگزاری برنامه دورهمی خانوادگی و مجالس عزا و عروسی بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه در کشور از هر 100 هزار نفر 290 نفر و در استان همدان 108 نفر به این بیماری مبتلا شده اند گفت: 46 درصد تست های مثبت کرونا مربوط به زنان خانه دار است که نشاندهنده رعایت نکردن طرح فاصله گذاری فیزیکی از سوی آنان است.

وی تاکید کرد: هم اکنون 460 نفر مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان های استان همدان بستری هستند که نسبت به هفته قبل روند کاهشی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 189 نفر در همدان بر اثر ابتلا به کرونا

فوت 189 نفر در همدان بر اثر ابتلا به کرونا