مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 15:252020-07-04اجتماعي

کار انباشت زباله های بیمارستانی در ایذه به شکایت زیست محیطی کشید


با وجود انباشت تکراری و ادامه دار زباله های عفونی و بیمارستانی در بیمارستان شهدای ایذه و بی توجهی های صورت گرفته نسبت به اخطاریه های زیست محیطی صادره، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایذه، بحران زباله در این شهرستان  یک مساله جدید و عادی نیست و این مشکل از سال های دور تاکنون وجود داشته است و با توجه به عدم وجود محل جدید جهت دفع، این مشکل همچنان ادامه دارد.

سایت زباله های شهری پس از اعتراض اهالی روستاهای راسفند و نوترگی به استقرار غیر اصولی 30 ساله در این مناطق به تعطیلی کشیده شد و در پی تعلیق شهردار ایذه در آن زمان، با مصوبه مدیران وقت شهرستان این مکان برای مدتی کوتاه و چند ماهه به محلی در حاشیه شهر ایذه منتقل شد.

با توجه به اینکه اکثر زمین های خارج از شهر ایذه نیز در اختیار مالکان و کشاورزان قرار دارد، استفاده از اماکن تحت مدیریت منابع طبیعی در جوار این زمین ها با مشکل معارض روبه رو شده و این مساله به یک بحران جدی جهت جانمایی سایت جدید زباله در ایذه تبدیل شده است.

 با این وجود؛ بحران زباله فقط در حوزه شهری نبوده و بسیاری از روستاها هم با این مساله مواجه هستند.

بدون شک عدم وجود مکان دفن پسماند شهری در ایذه به بخش های دیگر مانند خدمات، پزشکی و بهداشتی نیز سرایت کرده تا جایی که بحران انباشت زباله های عفونی، بیمارستانی و مطب های س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار انباشت زباله های بیمارستانی در ایذه به شکایت زیست محیطی کشید

کار انباشت زباله های بیمارستانی در ایذه به شکایت زیست محیطی کشید