مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 16:102020-07-04اقتصادي

همکاری مدیریت شهری تبریز و بنیاد فرهنگ و ادب آذربایجان افزایش می یابد


با حضور رییس شورای اسلامی شهر تبریز، رییس مرکز پژوهش های شورای شهر و مدیران شهرداری تبریز تفاهم نامه همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر با بنیاد فرهنگ و ادب آذربایجان به امضا رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور رییس شورای اسلامی شهر تبریز، رییس مرکز پژوهش های شورای شهر و مدیران شهرداری تبریز تفاهم نامه همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر با بنیاد فرهنگ و ادب آذربایجان به امضا رسید.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در این مراسم با بیان اینکه تفاهم نامه امضا شده زمینه همکاری متقابل شورای شهر و شهرداری تبریز و بنیاد فرهنگ و ادب آذربایجان را فراهم می کند، گفت: با تفاهم انجام گرفته شورای شهر و شهرداری تبریز در زمینه تولید محتوا، فرهنگ لغت ترکی آذربایجانی، دانشنامه متون آذربایجانی و متون درسی در قالب انیمیشن همکاری خواهند کرد.

شهرام دبیری با بیان این که زمینه همکاری از قبل وجود داشت، اما تفاهم نامه همکاری مستقیمی نبود، گفت: امضای تفاهم نامه برای اولین بار انجام می شود که موجب افزایش همکاری های دوطرف خواهد شد.

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این مراسم با بیان این که هر زبانی چهار مهارت دارد، گفت: خواندن، نوشتن، گفتن و شنیدن چهار مهارت هر زبان است که در زبان ترکی آذربایجانی خواندن و نوشتن ضعیف است که باید نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مدیریت شهری تبریز و بنیاد فرهنگ و ادب آذربایجان افزایش می یابد

همکاری مدیریت شهری تبریز و بنیاد فرهنگ و ادب آذربایجان افزایش می یابد