مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 16:352020-07-04اقتصادي

ایران در جمع سازندگان ربات های مکنده کاتالیست ها


یرای اولین بار در کشور، با حمایت و همکاری شرکت فولاد مبارکه، ربات مکنده که کار تخلیه کاتالیست ها در واحد احیا مستقیم را بر عهده دارد، طراحی و ساخته شد و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، برای اولین بار در کشور، با حمایت و همکاری شرکت فولاد مبارکه و شرکت دانش بنیان زاگرس صنعت آرکا، ربات مکنده که کار تخلیه کاتالیست ها در واحد احیا مستقیم را بر عهده دارد، طراحی و ساخته شد و به بهره برداری رسید.

  سعید مرادی با تأکید بر این که برای اولین بار در کشور از ربات برای تخلیه کاتالیست های سولفورزدایی مخازن واحد احیا مستقیم سبا استفاده شد، اظهار داشت: دانش ساخت این ربات و استفاده از آن، قبل از این تنها در اختیار سه کشور بود و با اجرای این پروژه، ایران به جمع کشورهای دارای این توانایی ملحق شد.

مهندس فرایند دفتر فنی تولید فولاد سبا با اشاره به این که نقش این ربات ها در افزایش ایمنی کارکنان هنگام تخلیه کاتالیست ها بسیار حائز اهمیت است افزود: علاوه بر این ربات ها می توانند در سرعت تخلیه نیز مؤثر باشند.

وی اظهار داشت: این ربات مکنده که دارای اتاقک فرمان خارج از مخزن است و بدون هیچ جریان الکتریکی و فقط با نیروی هیدرولیک و پنوماتیک با خاصیت ضد انفجاری عمل می کند، در طول  شش ماه طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در جمع سازندگان ربات های مکنده کاتالیست ها

ایران در جمع سازندگان ربات های مکنده کاتالیست ها