مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 17:552020-07-04اقتصادي

درج 44 فعالیت توسط 5 معین اقتصاد مقاومتی در سامانه ثبت اطلاعات


دبیر نهاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با محوریت شهرستان بجستان گفت: 44 فعالیت در سامانه ثبت اطلاعات معین های بجستان ثبت شده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با محوریت شهرستان بجستان که امروز در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، علیرضا رزم حسینی به توانایی اصلی ترین معین اقتصادی شهرستان اشاره و تصریح کرد: با توجه به شبکه فروش و تولید کم نظیر بانک رسالت، این امکان وجود دارد که تعداد بیکاران شهرستان به نحو چشمگیری کاهش پیدا کند.

استاندار خراسان رضوی به خسارات وارد آمده پس از شیوع بیماری کرونا پرداخت و افزود: باید با رعایت پروتکل ها و مدیریت درست اقتصادی، وضعیت کنونی بجستان را تغییر دهیم.

وی به امکان بهره گیری از سپرده های بانکی کشاورزان و اهالی شهرستان برای آغاز فعالیت های اقتصادی اشاره کرد و گفت: با این فعالیت ها تاب آوری خانواده ها تقویت می شود و نه تنها مهاجرت کم می شود بلکه زمینه مهاجرت معکوس هم فراهم خواهد شد.

مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی نیز در این جلسه مردم بجستان را اهل قنات و قنوت و قناعت خواند و گفت: باید تلاش کنیم تا با طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در سال جهش تولید، گام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج 44 فعالیت توسط 5 معین اقتصاد مقاومتی در سامانه ثبت اطلاعات

درج 44 فعالیت توسط 5 معین اقتصاد مقاومتی در سامانه ثبت اطلاعات