مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 18:152020-07-04سياسي

وجود 362 دهیاری و 23 شهرداری در یزد برای ارائه خدمات به مردم


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: 362 دهیاری و 23 شهرداری در استان یزد شبکه گسترده ای را برای ارائه خدمات عمرانی، اقتصادی و اجتماعی پدید آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن صادقیان امشب در مراسم افتتاح زورخانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر حمیدیا ضمن تبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها، اظهار داشت: امروز شهرداران و دهیاران در کنار مسئولان استان، فرمانداری ها و بخشداری ها نقش مؤثری را در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستاها دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: امروز خدمات ارزنده شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان پیشانی خدمت رسانی به مردم در تمامی حوزه های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی مشهود است و توانسته رضایتمندی بسیار خوبی را فراهم آورد، اگر چه در اهداف و برنامه های بلند مدت باید شهرداری ها و دهیاری ها در کسب منابع مالی مستقل و جدا از دولت باشند.

صادقیان خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد عدالت در توزیع خدمات، دولت طی سالهای گذشته نسبت به توزیع اعتبارات و منابع مالی بین شهرداری ها و دهیاری ها اقدام کرده است به طوری که در سال گذشته حدود 3 هزار میلیارد ریال به این بخش کمک و مساعدت شد.

وی گفت: با این حمایت ها و با همکاری دستگاه های اجرایی تلاش شده است پیشرفت همه جانبه شهرها و روستاهای استان مدنظر قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 362 دهیاری و 23 شهرداری در یزد برای ارائه خدمات به مردم

وجود 362 دهیاری و 23 شهرداری در یزد برای ارائه خدمات به مردم