مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 18:352020-07-04سياسي

تایید قاطع گام بزرگ شهردار گرگان توسط شورای شهر


شورای اسلامی شهر گرگان عقد قرارداد همکاری شهرداری گرگان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ع) برای اجرای فاز اول پروژه بزرگ شهربازی را با رای مثبت تمامی اعضاء به تصویب رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عصر امروز جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان با چند دستور کار آغاز شد که مهمترین آن تصویب لایحه شروع همکاری و عقد قرارداد شهرداری گرگان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ع) برای اجرای فاز اول پروژه بزرگ شهربازی گرگان بود که با رای مثبت تمامی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان مصوب شد.

بر اساس این مصوبه در راستای اجرای فاز یک این پروژه، قرارگاه با بودجه 160 میلیاردی وارد بخش عمرانی پروژه خواهد شد و مبلغ پروژه به صورت 30 درصد نقد و 70 درصد تهاتر با املاک شهرداری گرگان به پیمانکار پرداخت خواهد شد.

شهردار گرگان در این جلسه اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ع) برگ زرین دیگری از افتخارات سپاه در عرصه سازندگی، عمرانی و پیشرفت و آبادانی کشور است.

عبدالرضا دادبود خاطرنشان کرد: تا به امروز در گرگان از ظرفیت این قرارگاه در هیچ پروژه ای استفاده نشده و عقد قرارداد با قرارگاه برای این پروژه، نخستین ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ع) به اجرای پروژه های شهری محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید قاطع گام بزرگ شهردار گرگان توسط شورای شهر

تایید قاطع گام بزرگ شهردار گرگان توسط شورای شهر