مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:002020-07-04سياسي

برگزاری نشست ها و میزگردهای تخصصی حجاب و عفاف در لرستان


دبیر بنیاد حجاب و عفاف لرستان از آمادگی دانشگاه ها و مدارس لرستان برای برگزاری نشست ها و میزگردهای تخصصی حجاب و عفاف خبر داد.

- ایسنا/لرستان دبیر بنیاد حجاب و عفاف لرستان از آمادگی دانشگاه ها و مدارس لرستان برای برگزاری نشست ها و میزگردهای تخصصی حجاب و عفاف خبر داد.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده در تشریح برنامه های هفته حجاب و عفاف، اظهار کرد: طی نشستی که هفته گذشته در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد برگزار شد، قرار شد شوراهای فعال در امر حجاب و عفاف با محوریت بنیاد عفاف و حجاب برنامه های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت در زمینه حجاب و عفاف تدوین کنند.

وی با تأکید بر لزوم توجه جدی به مباحث فرهنگی حوزه حجاب و عفاف، تصریح کرد: بنیاد عفاف و حجاب لرستان برنامه هایی را برای هفته عفاف و حجاب در دستور کار دارد و هر اداره ای نیز برنامه هایی با محوریت حجاب و عفاف از جمله برگزاری نشست های تخصصی عفاف و حجاب، تجلیل از بانوان محجه و .

را دارد که متأسفانه با شیوع کروناویروس تا حدودی اجرای این برنامه ها با مشکل مواجه شده است.

عباس زاده برگزاری همایش ها و گردهمایی ها با موضوع حجاب و عفاف را از دیگر برنامه های هفته حجاب و عفاف ذکر کرد و ادامه داد: در صورتی که در هفته حجاب و عفاف وضعیت استان از نظر کرونا بهتر شده باشد نشست ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست ها و میزگردهای تخصصی حجاب و عفاف در لرستان

برگزاری نشست ها و میزگردهای تخصصی حجاب و عفاف در لرستان